Những nhận xét mới nhất của khách hàng

Xem nhận xét theo nhóm
Tốt



từ 886 nhận xét
  • Điều kiện vệ sinh khách sạn 7,8
  • Tiện nghi 6,5
  • Vị trí 7,7
  • Tiêu chuẩn/chất lượng phòng 7,6
  • Dịch vụ 7,2
  • Đáng giá tiền 7,5
  • Thức ăn/Bữa ăn 6,5
Sắp xếp theo
Nhận xét được xác minh

Martini từ Indonesia
Đi công tác
Superior
Đã ở 2 đêm vào Tháng Tám 2016
overall good
overall good
Đã nhận xét vào 22 Tháng Tám 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Maraden từ Indonesia
Đi công tác
Phòng Executive
Đã ở 1 đêm vào Tháng Tám 2016
not suiteable
This is 3 stars hotel
Đã nhận xét vào 20 Tháng Tám 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

shaderon từ Malaysia
Du lịch một mình
Deluxe
Đã ở 2 đêm vào Tháng Tám 2016
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
Đã nhận xét vào 08 Tháng Tám 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Martini từ Indonesia
Đi công tác
Deluxe
Đã ở 1 đêm vào Tháng Bảy 2016
OK
OK
Đã nhận xét vào 28 Tháng Bảy 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Justin từ Malaysia
Đi công tác
Superior
Đã ở 2 đêm vào Tháng Bảy 2016
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
Đã nhận xét vào 26 Tháng Bảy 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Adam từ Indonesia
Gia đình với trẻ nhỏ
Superior
Đã ở 1 đêm vào Tháng Bảy 2016
Nice hotel
thank u
Đã nhận xét vào 20 Tháng Bảy 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Adam từ Indonesia
Gia đình với trẻ nhỏ
Superior
Đã ở 1 đêm vào Tháng Bảy 2016
nice hotel
thank u
Đã nhận xét vào 20 Tháng Bảy 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Johndry từ Indonesia
Du lịch nhóm
Superior
Đã ở 1 đêm vào Tháng Bảy 2016
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
Đã nhận xét vào 14 Tháng Bảy 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Sisilyana từ Indonesia
Du lịch nhóm
Superior
Đã ở 2 đêm vào Tháng Bảy 2016
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
Đã nhận xét vào 12 Tháng Bảy 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?

Ferdiyan từ Indonesia
Gia đình với trẻ lớn
Superior
Đã ở 4 đêm vào Tháng Sáu 2016
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
Đã nhận xét vào 05 Tháng Bảy 2016
Bạn có thấy nhận xét này hữu ích?


1

2

3

1234

Bắt đầu ở đây và chọn chương trình yêu thích của bạn: